Nomis's Thoughts

Random mumblings about Life Email: simonwong1982@yahoo.com.sg Msn: simon_wjr7@hotmail.com =)

Sunday, November 21, 2004

A fleeting thought

我可以忍受 - 徐婕儿

我可以忍受你不够爱我
我可以忍受你遥远的梦
就算是变化挖空我
至少你还在乎我的感受

我可以忍受眼神的空洞
我可以忍受你时间不够用
却不能忍受做了那么多
使她拥有我该得到的温柔 (使她拥有我没看过的笑容)

爱着你
是我改不了也不愿改的习惯
要放开哪有那么简单
了解你
是我说不出也不承认的悲哀
包容你
是我体谅的爱也当作应该

不要说对不起
原来你要的不是我
不要说谢谢你
什么你永远在我心中
can u tell me why
这样的我-你也曾爱过
不是么……


Sad song right?? Sigh... When I was listening to this song, it reminded me of a fren who had a sad story. Guess the lyrics summarized her story. Was saddened by the lyrics of the song when she intro-ed the song to me and I totally felt for her. I knew that she has a softer inner self that she hides with her tough outlook but I never knew she had such sorrow too. Nothing much she can do about it, but to let time heal her wound. Guess the wound can be healed but the scar will never go away. Best of luck to her....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home